ماموریت ممکن

ماموریت ممکن

دیروز روز پایانی کمپین ما (ماموریت ممکن) بود. به رغم زلزله، فیلترینگ و مشکلات بسیار دیگر، شما از روز اول تا همین دیروز کنارمان بودید. پیام کمپین را بین دوست و آشنا پخش کردید، حتی مستقل پول جمع کردید برای ما. در تمام این روزهای سخت یک لحظه تنها نبودیم، چون شما بودید.

هیچ چیزی شیرین‌تر از این نبود که همه با هم در پی رویای بزرگی بودیم. به جهانی عادلانه‌تر فکر کردیم، و به خاطرش دست به عمل زدیم. ما با هم توانستیم بیش از ۲۵ میلیون تومان پول جمع کنیم. ما در کنار هم تغییری بودیم که در جهان می‌خواستیم.

با این پول نمی‌توانیم مینی‌بوسی که قرار بود داشته باشیم را بخریم، اما بنا داریم این کارها را انجام بدهیم:

* اجاره انبار، تهیه تمام ابزار و امکانات لازم، و تامین نیروی انسانی برای برگزاری برنامه‌های منظم و کوچک فروش ماهانه حضوری در تهران (خوبی جانبی اجاره انبار این است که لااقل بخشی از کارها را می‌توانید خیلی سریع و تنها با پرداخت یک هزینه ارسال یک جا از انبار دریافت کنید و نه از شهرهای مختلف.) راستی کتابفروشی، کافه یا کلا جایی را می‌شناسید که بخواهد دو روز در ماه میزبان ما باشد؟

* حمایت از گروه‌های به حاشیه رانده شده و نیازمند حمایت بیشتری برای ورود به کار. این حمایت به اشکال مختلف از جمله کمک به تهیه مواد اولیه، آموزش و… صورت خواهد گرفت.

* بررسی سایر اقداماتی که ممکن است برای ما قابل انجام باشند مانند فروش در خارج از کشور. با عملی شدن هرکدام از این اقدامات اطلاع‌رسانی در آن زمینه انجام خواهد شد.

 

حامیان ماموریت ممکن

اسامی حامیان کمپین (تعداد بسیار زیادی از عزیزان بدون نام از ماموریت ممکن حمایت کردند) را به طور کامل می‌توانید در سایت فاندوران (https://fundorun.com/campaign/1000177) ببینید. ما هم براساس وعده‌مان بخشی از اسامی را در گزارش کار منتشر می‌کنیم:

آزاده تاجدار- مهنوش- ساناز خجسته‌سمیعی- بهارک گلستانه- نسیم راضی- روناک رستمی- محبوبه بادرستان-  حمید وکیل- محسن فخاری- مرتضی خضری‌پور- آرش- شادی تقوایی- احسان- اشرف قوامی- الهام حکیم‌الهی- شوان صدرقاضی- پونه دوکوهکی- ایلیا مظاهری- رضا سامعی- الیاس میرزائیان- مهدی زارع- آرش آرمون- سمانه خلیلی- زهرا هاشمیان- فاطمه ماکوئی- مریم امیرخوش‌خبر- محمد فشارکی فرد- الهام خضری- سینا- میترا- سپینود ناجیان- ستاره معصوم‌بیگی- سمیرا- آناهید عطاران- مژده- الهه فرنیا- آزاده خرازی- ایمانه محمودیان- ناصر نوربخش- مینا مشایخیان- غزاله ابوالحسنی- نازنین- پریناز- نغمه- گروه زنان گوجینو- عالی‌نژاد- مریم حبیب الهی و…

و به شکل ویژه‌ای از آقای رضازاده عزیز ممنونیم که علاوه بر کمک ۵ میلیون تومانی به کمپین، به عنوان یک مشاور نیز در کنار دستادست قرار گرفتند و مایه دلگرمی و امید ما شدند.

از تک تک کسانی که با گذاشتن پست در شبکه‌های اجتماعی و یا فرستادن پست‌های دستادست به دیگران، در انتشار کمپین به ما کمک کردند از صمیم قلب متشکریم. بدون همراهی شما امکان نداشت بتوانیم کاری بکنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.