باز هم از اون شنبه تا این شنبه و چند خبر که می شه توشون سرک کشید:

فرانچسکو توتی، هافبک ۳۷ ساله تیم فوتبال آس رم ایتالیا وقتی ازش پرسیدن که برای قهرمان شدن تیمش حاضره چه فداکاری ای کنه؟ جواب داده حاضرم یک سال بستنی نخورم! اولا خوشحالیم که نگفته واسه عشق تو، میدم قلبمو! چون احتمالا بعدش تصادفی چیزی می کرده بعدش یکی باید پیج های ساخته شده در فیس بوک رو جمع می کرد! ثانیا اگه اینجوریه ما هم حاضریم تا جام جهانی بعدی لابستر و خرچنگ و خاویار نخوریم ولی تیم ملی مون از گروهش صعود کنه. فداکاری از این بالاتر؟!

دختر ۹ ساله آمریکایی تصادفا مربی تیراندازی خود را کشت! جریان از این قراره که آموزش تیراندازی با سلاح گرم به کودکان تو بعضی ایالت های آمریکا رایجه و تو یکی از این آموزش ها دختربچه ۹ ساله کنترل اسلحه شو از دست میده و مربی خودش رو می کشه. اصلا این آمریکایی ها هیچیشون به آدم نرفته! به جای اینکه بچه ها برن با اسباب بازی بازی کنن با اسلحه اونم واقعیش بازی می کنن! بعدشم بازم صد رحمت به همین بچه های نسل جدید وطنی (که جا افتاده بهشون می گن گودزیلا!) که وقتی یه چیزی بهشون بگی یه جوابی بهت میدن که باید بری صد تا کتاب بخونی تا بتونی قضیه رو متوجه بشی! ولی بازم لااقل فقط جواب میدن! فقط تصورشو بکنین اگه اینجا هم مثل اونجا آموزش تیراندازی داشتیم، تا الان هیچ آدم بزرگی زنده مونده بود آیا؟!

باز هم خبری از آمریکا، یک هواپیمای مسافربری بعد از این که دو نفر از مسافرها سر خم کردن پشتی صندلی دعوا می کنن، ناچار به فرود اضطراری در شیکاگو شده. گفتم که اینا هیچیشون به آدمیزاد نرفته! دعوا سر صندلی هرجایی ممکنه اتفاق بیافته، مثلا تو اتوبوس، سینما، استادیوم ورزشی و… الا هواپیما! آخه آدم سوار هواپیما میشه که دعوا نمی کنه که. تازشم از همه باید حلالیت بطلبه و بعد مثل یه آدم جنتلمن بشینه رو صندلیش و چهارچنگولی صندلیش رو بچسبه و زیرلب دعا بخونه تا ایشالا به مقصد برسه! پیشنهاد می کنم اون دوتا مسافر بی فرهنگی که گویا آداب هواپیما سواری رو بلد نبودن بفرستن اینجا، چند تا پرواز برن بیان همه چی دستشون میاد و فرهیخته میشن!

نویسنده: یاشار

120

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.