126

داغ ترین خبر هفته مربوط بود به زلزله در پرسپولیس. به قول هوادارای دو آتیشه: پرسپولیس زلزله همینه همینه! در یک اتفاق خیلی معمولی در فوتبال مملکت ما، سرمربی تیم یعنی علی دایی و مدیرعامل باشگاه یعنی آقای رحیمی رو با هم دیگه شوت کردن قاطی باقالیا! توسط کی؟ رئیس هیئت مدیره یعنی آقای سیاسی. البته رئیس می گه ما به رحیمی گفتیم اگه دایی رو اخراج نکنی خودتم باهاس بری! ولی جالبی قضیه اینه که همون روز با یه مربی دیگه یعنی درخشان توافق کردن و آوردن سر تمرین. کاری که قاعدتا وظیفه مدیرعامله. یعنی مدیرعاملی که هنوز رسما برکنار نشده بوده، عملا برکنار شده بوده!  به این می گن دور زدن خیلی تمیز تحریم ها به روش سیاسی! کلا تحریم ها هیچی واسه ما نداشته باشه، باعث شده ملت ید طولانی تری تو دور زدن ها پیدا کنن! خدا آخر و عاقبت تیم پرسپولیس و کلا همه مون رو به خیر کنه!

خبر دیگه این بود که یه خانواده که برای تفریح به دریاچه ارومیه رفته بودن ماشین شون تو نمک های دریاچه گیر می کنه و شش روز اونجا گرفتار می شن. تو این مدت چند تا ماشین دیگه هم برای کمک میان که اونا هم به همین وضعیت دچار می شن. اما بشنوین از گفته های مسئولین منطقه: (http://goo.gl/TpKwO3)

بخشدار مرکزی، شهردار و هلال احمر شرفخانه که از این قضیه هیچ اطلاعی نداشتند.

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی: این ماشین ها در قسمتی گرفتار شده اند که مرز استان ما نیست و منطقه گرفتار شده مربوط به استان آذربایجان غربی بوده و مسئولان این استان باید در این خصوص وارد عمل شوند. در تماس تلفنی که با مدیریت بحران استان همجوار داشتم از آن ها خواستم هرچه زودتر به این مساله رسیدگی کنند هرچند آنها نیز به ما گفتند که امروز در مانور هستند و فردا به طور یقین امدادرسانی خواهند کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی: در اولین لحظات ما در جریان این امر قرار گرفتیم اما مشکلی که وجود داشت ما تجهیزات مورد نیاز را برای این کار نداشتیم و اگر کسی در طی این ماجرا مصدوم می شد به طور یقین می توانستیم به وی کمک کنیم اما هم اکنون کسی در این جریان مصدوم نشده است. در این زمینه به این منطقه کارشناس فرستادیم اما هیچ انسانی آسیبی ندیده بود و کار دیگری از دست ما برنمی آمد.

باباجان، دریاچه ارومیه که بنده خدا خشک شد عمرشو داد به شما، جای دیگه ای نداشتین واسه تفریح برین؟ از قدیم گفتن هر که طاووس خواهد پای لرزش هم باید بشینه! شیش روز وسط نمک ها تفریح کردی حالا از مسئولین محترم طلبکاری؟ عجبا!!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.