تولیدکننده آویزهای دیواری از تهران

گروه دونفره شان از اولین روزهای دانشگاه تشکیل شده، یکی متولد ارومیه و دیگری متولد اراک است و در دانشکده هنر و معماری به هم رسیده اند. آن ها درباره خودشان چنین نوشته اند:

«هر دوی ما در آستانه سی سالگی و در پی ساختن جهانی هستیم پر از چیزهای جدید. تا هجده سالگی  هر کدام سرگرم زندگی مان بودیم اما با ورود به دانشگاه از همان روزهای اول و کلاس های چاپ مشترک فهمیدیم که با هم و در کنار هم می توانیم به خوبی کار کنیم.

کارشناسی ارشد و کارشناسی ارتباط تصویری داریم و هر دو اول خودمان را گرافیست می دانیم. این کارهای هنری حاصل اوقات فراغت ما هستند. البته بعد از پا گرفتن کار دوستان دیگری هم به ما پیوسته اند، اما طرح و ایده و نحوه اجرا از ماست و بقیه دوستان تنها در اجرا به ما کمک می کنند. تمام این کارها تصویرسازی های ما بودند که بعدها پارچه ای شده و با استقبال رو به رو شدند.

در واقع چون کارهای ما پروژه ای هستند، گاهی با رکود مواجه می شویم و این وقت های آزاد همیشه ما را به سمت طرح زدن و خلق آثار دستی هل می دادند و آخرین تولیدات ما با استقبال عجیب و بی نظیر مردم روبرو شد.

همیشه با خلق کارهای هنری حس طراوت و با نشاط بودن به ما دست می دهد. خلق دنیایی متفاوت از زندگی عادی و تولید چیزهای جدید همیشه همراه با انرژی است و کشف و ساختن دنیای نو همراه با شور.»

آن ها نداشتن مکانی ثابت برای ارائه حضوری کارها، امکان محدود تبلیغات و دشواری تولید انبوه کارهای دست ساز را مشکلات کار خود می دانند. این دو دوست در پایان این جملات را به معرفی کارشان اضافه کرده اند:

«رنگ، بافت، گره و کوک و پارچه فقط برای خیاطی نیست. کار ما طرح زدن و تصویر سازی بود دیدمان را عوض کردیم و برای تکنیک ارائه تصویرهایمان از پارچه استفاده کردیم. وقتی کار مورد استقبال واقع شد کارهایمان را به صورت سفارشی به فروش رساندیم و حالا تصویرسازی های اوقات فراغت ما روی دیوار خانه های همشهری ها و دوستان و هر کسی که با ما در این سیر تصویری از نوع پارچه ای همراه شده، جای گرفته است.

متفاوت دیدن اما کپی نکردن، کپی نکردن و باز هم کپی نکردن و خلاق بودن می تواند هر چیز عادی را متفاوت کند. خط خطی های خلوت ما، حالا تصویر ها و آرزوهای پارچه ای خیلی هاست و چه لذتی بالاتر از خلق و اشتراک آن با کسانی که متفاوت دیدن را دوست دارند.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.