198

همه‌ دوست داریم آدم خوبی باشیم. دوست داریم تو داستان زندگی نقش خوب رو بهمون بدن. این‌طوری حس خوشایند و دل‌پذیری نسبت به خودمون داریم، از خودمون راضی هستیم و یه لبخند بزرگ به خودمون می‌زنیم. اصلا فکر می‌کنیم چه قشنگ شدیم امروز.

اما نقش آدم خوب رو با کاری نکردن و دست روی دست گذاشتن بهمون نمی‌دن باید یه کاری بکنیم، یه کار خوب!

خیلی کارها هستن که می‌شه انجام‌شون داد و خوب بود. حتا یک روزی هم است به اسم «روز کار داوطلبانه کارکنان» یا “Give & Gain Day” که هر سال در ماه می در کشورهای مختلف جهان کارکنان و کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌ها در طی ساعات کاری‌شون فعالیت‌های داوطلبانه‌ انجام می‌دن که این فعالیت‌های داوطلبانه انواع مختلفی دارن. شرکت‌ها و سازمان‌ها در این روز داوطلب انجام کارهای خوب می‌شن تا تعهدشون نسبت به اجتماع رو نشون بدن.

در ایران روز ۱۶ اردی‌بهشت روز کار داوطلبانه است و این سایت کمپینه که می‌تونید بیش‌تر در موردش بخونید: http://eviran.ir

دستادست هم به عنوان یک کسب و کار اجتماعی در کمپین شرکت می‌کنه و شما رو دعوت به نقش داشتن و حضور در این کمپین می‌کنه. شما هم هر جای ایران هستید با هر شغل و سن و جنسیتی می‌تونید شرکت کنید و سفیر دستادست باشید. اصلا کار سختی نیست کافیه در این روز صدای دستادست باشید. دستادست رو به اطرافیان‌تون معرفی کنید. این اطرافیان می‌تونن همکاران‌تون باشن، فامیل و دوستان‌تون باشن، همسایه‌تون و حتا سوپر سر کوچه‌تون.

اگر دوست دارید و دل‌تون می‌خواد نقشی در این روز داشته باشید و کنار دستادست باشید به ما ایمیل بزنید. می تونید به جیمیل دستادست (dastadast@gmail.com) یا جیمیل مسئول فعالیت های این روز در دستادست (moradi.samane@gmail.com) ایمیل بزنید تا اطلاعات لازم رو دریافت کنید.

منتظرتون هستیم 🙂

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.