برنامه‌های حمایتی از کسب و کار زنان

“پرسه‌زن” پروژه دستادست برای تهیه کتاب راهنمای شهری زنان است. راهنمایی که به شما این امکان را بدهد که از کسب و کارهای زنان دیگر حمایت کنید، به دیدن جاهایی از شهر بروید که تاریخی زنانه دارند و… اطلاعات بیشتر درباره این پروژه را می‌توانید اینجا بخوانید:

http://dastadast.ir/parsezan

 

همزمان با تهیه این کتاب، تصمیم گرفتیم فعالیت‌هایمان در زمینه حمایت از کسب و کار زنان را افزایش دهیم. مجموعه فعالیت‌های ما در این زمینه شامل این موارد هستند:

  • معرفی کسب و کارهای متعلق به زنان (در تمام زمینه‌ها) در کتاب راهنمای «پرسه‌زن» و شبکه‌های اجتماعی دستادست (برای ثبت‌نام کسب و کار به صفحه اصلی پروژه پرسه‌زن مراجعه کرده و بخش کسب و کار فرم را پر کنید).
  • برگزاری نمایشگاه‌هایی برای عرضه محصولات که افراد بتوانند با هزینه کم، کارهایشان را در آن عرضه کنند.
  • ارائه خدمات مشاوره و آموزش (http://dastadast.ir/training)
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای گروه‌های زنان به حاشیه رانده شده با حمایت شما (کافی است با ما تماس بگیرید و حامی مالی برگزاری کارگاه‌ها شوید. همین طور می‌توانید چنین گروه‌هایی از زنان را به ما معرفی کنید تا در نوبت قرار بگیرند.)

 

با توجه به محدودیت امکانات دستادست، ثبت‌نام برای نمایشگاه‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی سازمان اعلام شده و براساس اولویت ثبت‌نام به عمل خواهد آمد. برای ایجاد امکان شرکت برای تولیدکنندگان از شهر و روستاهای دور، کار فروش به وسیله نیروهای دستادست انجام خواهد شد.