مد صنعتی تحت سلطه مردان است (در تعریف، هدف و مدیرریت) و زنان در کل قادر به گذشتن از سقف حرفه‌ای تعریف شده به وسیله آن‌ها نیستند. زنان به عنوان خریدار احساس می‌کنند که زشت و ناکافی هستند، مگر این‌که لوازم و لباس‌های بیشتری بخرند. زنان به عنوان کارگر به واسطه فشارهای سهمیه تولید از نظر جسمی مورد سواستفاده، و از نظر جنسی مورد آزار قرار می‌گیرند. سه شیوه‌ای که صنعت مد از طرق آن‌ها زنان را مورد خشونت قرار می‌دهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.