تولیدکننده کارهای بافتنی، نقاشی روی پارچه و…

سارا حسین آبادی آذر ماه ۱۳۶۶ در شهر قم متولد شد. او درباره خودش می نویسد:

“من که به دنیا آمدم پدرم در دانشگاه تهران رشته داروسازی قبول شده بود. به همین خاطر ۷ سال کودکی ام را در شهرک دانشگاه تهران بزرگ شدم و بعد از آن هم به خاطر شغل پدرم دو سال در روستای شهداد کرمان زندگی کردیم. بعد به شهر قم برگشتیم و من تا قبولی ام در دانشگاه تهران در همین شهر بودم. بعد از دوران تحصیلم ازدواج کردم و به شهر یزد آمدم. از ۹ سالگی مادرم که خود هنرمند و نقاش  باذوقی است، مرا به کلاس های هنری مختلف می فرستاد، من هم همه چیز یاد می گرفتم ولی در هیچ هنری ماندگار نمی شدم. نقاشی را از سن ۱۲ سالگی و قلاب بافی را در ۲۴ سالگی شروع کردم! نقاشی با رنگ اکریلیک را انتخاب کردم چون با این رنگ روی همه چیز می توانم نقش بزنم، پارچه ، چوب، سفال، سنگ… در حال حاضر هم مشغول یادگیری موسیقی ام.”

خانم حسین آبادی کار هنری را تنها کاری می داند که آرزو و توان انجام دادنش را دارد و معتقد است با این کار آرامش پیدا می کند. او از سال ۹۰ و فارغ التحصیل شدن در دانشگاه به دنبال شغل بوده و از اول هم مشاغل مربوط به کارهای هنری را در نظر داشته است و حالا امیدوار است بتواند هنرش را به کار دائمی اش تبدیل کند.

ایشان بزرگترین مشکل را فروش کارهایش می داند، چون در مراجعه به مغازه ها با این تجربه مواجه شده که برای کارهایش ارزش قائل نشده و قیمت بسیار کمی روی آن ها گذاشته اند. او امیدوار است به کمک دستادست دایره دیده شدن و فروش کارهایش را گسترش بدهد.

دعوت تان می کنیم به تماشای کارهای ظریف و دوست داشتنی این هنرمند همکار دستادست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.