117

از اون شنبه تا این شنبه اتفاقات زیادی افتاد که ظاهرا مهمترین خبر این بود که حسین کعبی اعتراف کرد که دو تا شناسنامه داره و الان در واقع چهل سالشه! با شنیدن این خبر می خواستم برم به جنبش جهانی آیس باکت چلنچ بپیوندم که…. بله؟ جان؟! مواد مخدر کدومه عزیز من، اون آیس با این آیس تومنی هفت دلار فرق داره، چرا حرف در میارین واسه جوون مردم؟ آیس باکت چلنج همینیه که الان مد شده ملت (البته از نوع خارجیش) میرن یه سطل آب یخ خالی می کنن رو سر خودشون فیلم می گیرن میذارن رو اینترنت بعد سه نفر دیگرو هم دعوت می کنن به این کار. برای چی؟! برای حمایت و کمک به بیماران مبتلا به ای ال اس که منم دقیقا نمی دونم چه بیماری هست. حالا این که با ریختن این سطل آب یخ رو سرشون چی میشه که به بیمارا کمک میشه منم نفهمیدم. والا ما اینجا بخوایم کمک کنیم میریم پول میندازیم صندوق صدقات یا نهایتش میریم تو جشن شادی کمک می کنیم. ولی ظاهرا خارج صندوق صدقات ندارن مجبورن از سطل آب یخ استفاده کنن.

خلاصه این که شنیدن اون خبر دقیقا حسی مثل شرکت تو این جنبش جهانی داشت! حسین کعبی رو که می شناسین دیگه؟ همون فوتبالیست تیم ملی جوانان و بزرگسالان که تو جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان یه بادمجون خوشگل پای چشم فیگو کاشت. تو همون جام جهانی هم جزو بیست بازیکن جوان برتر جام بود. حالا خودش اعتراف کرده که دو تا شناسنامه داره که با هم ۱۱ سال تفاوت دارن! یعنی الان ۴۰ سالشه و جزو پیرمردای فوتبال ما محسوب میشه. یعنی تو جام جهانی مذکور نه تنها جوون نبوده بلکه فیفا اگه می دونست احتمالا جزو پیشکسوتان منتخب جام انتخابش می کرد! اگه این موضوع بین بقیه فوتبالیست های ما رواج داشته باشه به نظرتون چی میشه؟ مثلا علی دایی واقعا چند سالش بوده وقتی آقای گل جهان شده؟ یا الان تیم ملی امید داره میره بازی های آسیایی یا تیم ملی پیشکسوتان؟!

اصلا فکرشو بکنین با بازتاب این خبر در سطح جهانی، فوتبالیست های دیگه هم رو به اعتراف بیارن و مثلا زین الدین زیدان اعتراف کنه که دو تا شناسنامه داشته و در واقع الان شصت و دو سالشه، یا دل پیرو بگه کی گفته من پیرم؟! الان تازه شدم ۱۸ سال و هفت ماه، مدارکش هم موجوده! خلاصه احتمالا جنبش جدیدی در جهان رخ بده و فوتبالیست های معروف دنیا با در دست داشتن دو عدد شناسنامه از خودشون فیلم بگیرن و از سه نفر دیگه دعوت کنن به این جنبش! جنبش حسین راکت آی دی کارت! برای چی؟ برای کمک به لوئیزسوارز که بیماری بی اچ جی (بازیکن حریف گازگیرندگی) داره لابد!

نویسنده: یاشار

#Ice_bucket_challenge

#Icebucketchallenge

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.