همه ما، لااقل همه زن ها، یک بار در عمرشان مجبور شده اند در دوران مدرسه با کاغذ کشی گل بسازند. حالا هم شاید لازم باشد برای کاردستی مدرسه بچه های خودتان یا فامیل از این کارها بکنید، یا در جشن ها و مراسم ها از این گل ها استفاده کنید، پس با هم روش ساخت این گل ها را مرور کنیم.

مواد مورد نیاز کاغذ کشی رنگی، سبز، قیچی، ساقه گل، پنبه، چسب و نوار گل هستند.

اول یک کاغذ کشی رنگی را به شکل دایره ببرید و ساقه گل تان را که به انتهایش گلوله پنبه چسبانده اید، وسطش بگذارید. بعد کاغذ را کاملا اطراف پنبه و ساقه بپیچید و با نوار گل ثابتش کنید. ۱۶ گلبرگ متوسط، ۸ گلبرگ کوچک و ۸ گلبرگ بزرگ از کاغذ کشی ببرید.

۱ گلبرگ کوچک را به شکلی چین دار اطراف جوانه بپیچید، به شکلی که نصفش بالاتر از جوانه باشد. ۲ گلبرگ دیگر را هم به این شکل اطرافش بپیچید. حالا ۵ گلبرگ دیگر را اطراف گلبرگ وسط بپیچید به شکلی که بالاتر از این گلبرگ قرار بگیرند و در نهایت با نوار گل آن ها را ثابت کنید. موقع چسباندن گلبرگ ها باید نوار را کاملا تحت فشار بپیچید و مطمئن شوید که گلبرگ ها همدیگر را می پوشانند.

گلبرگ های بزرگ بیرونی را با انگشتان تان کمی بازتر کنید و به آن ها شکل بدهید.

با کاغذ کشی سبز رنگ چند برگ هم می توانید به گل تان وصل کنید. تمام مراحل را می توانید در تصویر زیر ببینید. و نهایتا این هم یک گل کاغذی، خدمت شما!

155

 منبع: http://www.ehow.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.