معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- Kotn

معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- Kotn

 

مستقر در کانادا

مد اخلاقی- مواد اولیه ارگانیک- کار امن و عادلانه- بازگشت بخشی از سود به جامعه محلی- شرکت نوع B (شرکت‌های دارای مجوز B مشاغلی هستند که بالاترین استانداردهای عملکرد اجتماعی و زیست محیطی تایید شده ، شفافیت عمومی و پاسخگویی قانونی برای تعادل سود و هدف را دارند.)

تولیدکننده پوشاک و بعضی وسایل خانه

قیمت محصولات در حد متوسط

 

Kotn (با برند coton ترکیه اشتباه نشود) پنبه مورد نیاز خود را به طور مستقیم از مزارع خانوادگی و کشاورزان مصری و پرتغالی خریداری می‌کند. با این کار کشاورزان می‌توانند پول بیشتری دریافت کنند و در عین حال قیمت تمام شده مشتریان هم مناسب باشد (به دلیل حذف واسطه‌ها)، و نهایتا زنجیره تولید در شرکت شفاف باقی بماند. Kotn هر سال با قیمتی تضمینی (معادل سی و پنج درصد بالاتر از قیمت فصل قبل) پنبه را خریداری کرده و درگیر رقابت برای کاهش قیمت مواد اولیه نمی‌شود. در کنار تمام این کارها Kotn به کشاورزان آموزش می‌دهد تا بتوانند نهایتا در عرض پنج سال کل پنبه تولیدی خود را به شکل ارگانیک تولید کنند. همین طور برای تهیه کود و… هم کمک می‌کنند.

کارخانه‌های تولید پوشاک طرف قرارداد Kotn همگی متعهد به پرداخت عادلانه و برابر هستند و محیط کاری را امن و مناسب نگه می‌دارند.

بخش بزرگی از پنبه مورد استفاده این برند از مصر و دلتای نیل تامین می‌شود. نیم میلیون کودک در این منطقه از امکان آموزش محرومند که حدود هفتاد درصد آنها را دختران تشکیل می‌دهند. Kotn در همکاری با سازمان‌های غیردولتی محلی اقدام به تاسیس مدارسی در این منطقه کرده است. و برای کمک به از بین بردن تبعیض‌های جنسیتی در جامعه دختران را به تعداد دو برابر پسران تحت پوشش قرار می‌دهد. در واقع این برند بخشی از سود خود را با تاسیس مدرسه و تامین هزینه‌هایش از جمله سرویس مدارس، لپتاپ، حقوق معلمان و… به جامعه محلی باز می‌گرداند.

 

برای دیدن عکس‌های بیشتر از این برند به صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام ما سر بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.