معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- Outerknown

معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- Outerknown

 

مستقر در آمریکا

مد اخلاقی- برخی از محصولات دارای گواهی تجارت عادلانه- استفاده از روش‌های پایدار- دارای مجوز  bluesign و کار عادلانه

تولیدکننده پوشاک زنانه و مردانه

قیمت محصولات در حد متوسط و بالاتر از متوسط

 

آوترناون به دنبال تولید پوشاک پایدار و کلاسیک، فراتر از مدهای چهار فصل است. این برند معتقد است قبل از تولید، حین تولید و بعد از تولید باید هم مردم و هم کره زمین را در نظر گرفته باشیم. نود درصد مواد اولیه مورد استفاده این برند ارگانیک، بازیافتی یا بازسازی شده هستند. از طریق همکاری با سازمان تجارت عادلانه آمریکا در تامین معیشت پنج هزار نفر از فرودستان جامعه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این شرکت خدمات تعمیر، تعویض و بازیافت برای لباس‌هایش ارائه می‌کند تا مانع از تبدیل شدن آنها به زباله شود.

آوتر ناون آدرس دقیق و تعداد کارکنان تمام کارگاه‌های همکارش در سراسر جهان را در سایتش منتشر کرده است. آنها قبل از تحویل گرفتن سفارشات از همکاران از تایید تولیدات به وسیله سازمان کار عادلانه اطمینان حاصل می‌کنند. برای این برند مهم است که در تمام مراحل تولید هر لباسی با تمام تولیدکنندگان رفتار عادلانه و محترمانه‌ای انجام شده باشد. برای همین انتخاب شرکای کاری برای این شرکت بیش از دو سال طول کشید.

به دلیل اینکه بنیان‌گذاران این برند عاشق دریا و موج‌سوارند، چند محصول خاص را به فروش می‌رسانند که کل سودشان صرف محافظت از دریاها و اقیانوس‌ها می‌شود. همین طور این شرکت کمپین‌های آگاهی‌بخشی و ترویج‌گری درباره مسائل محیط زیستی و اجتماعی اجرا می‌کند.

آوترناون از مردم محلی در سواحل مکزیک و هائیتی زباله‌های پلاستیکی ریخته شده در ساحل را می‌خرد و از آنها برای تولید بعضی محصولات مانند دکمه‌ها یا تخته‌های شنا استفاده می‌کند. آوترناون بنا دارد تا ۲۰۳۰ تولید محصولاتش را تبدیل به یک چرخه دایره‌ای کند که با تعمیر، بازسازی، بازیافت و فروش مجدد کار می‌کند.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر از این برند به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما سر بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.