معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- tentree

معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- tentree

 

مستقر در کانادا

مد اخلاقی- مواد اولیه دوستدار محیط زیست و پایدار- شرکت نوع B (شرکت‌های دارای مجوز B مشاغلی هستند که بالاترین استانداردهای عملکرد اجتماعی و زیست محیطی تایید شده ، شفافیت عمومی و پاسخگویی قانونی برای تعادل سود و هدف را دارند.)

تولیدکننده پوشاک

قیمت محصولات در حد متوسط و بالاتر از متوسط

 

تن‌تیری به ازای هر خریدی از که این سازمان انجام شود ده درخت می‌کارد و این کار را بخشی از بازگشت سود خود به زمین و مردم می‌داند. آنها معتقدند با این کار تاثیر پایدار انتخاب‌ها را نشان می‌دهند. تا امروز بیشتر از ۵۱ میلیون درخت توسط این مجموعه کاشته شده است (برابر با ۵۰۰۰ هکتار زمین، ۱۲۰۰۰ زمین فوتبال) و امیدوارند تا سال ۲۰۳۰ این رقم را به یک میلیارد درخت برسانند.

همچنین تن‌تیری به دنبال نوآوری‌هایی است که کارش را هر روز پایدارتر بکند. به عنوان مثال با ایجاد برخی تغییرات در فرآیند تولید هر سوشرت تن‌تیری ۷۵ درصد کمتر آب مصرف می‌شود. در واقع تن‌تیری سعی دارد دائما مصرف آب، تولید پسماند و دی اکسید کربن خود را کاهش دهد. مواد اولیه مورد استفاده از جنس کنف، پنبه ارگانیک، پلی‌استر بازیافتی و تنسل (الیاف خمیر چوب) هستند.

تن‌تیری درباره رعایت حقوق کارگران خود در تمام زنجیره تولید هم حساس است. نام و اطلاعات تمام کارخانه‌های همکار این مجموعه در سراسر جهان اعلام شده و قابل پیگیری است. همین طور دقت می‌شود تا کاشت درخت با همکاری سازمان‌های غیرانتفاعی محلی‌ای صورت بگیرد که بتوانند اطمینان حاصل کنند جنگل‌کاری موجب ایجاد بهبود در زندگی مردم محلی شده است. (تا به حال درخت کاری در برزیل، نپال، کانادا، هائیتی، پرو، کنیا، مکزیک، اندونزی، ماداگاسکار و سنگال انجام شده است.)

 

برای دیدن تصاویر بیشتر از این برند به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما سر بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.