معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- Tradlands

معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- Tradlands

 

مستقر در آمریکا

مد اخلاقی- استفاده از مواد اولیه پایدار و طبیعی- بازیافت بقایای تولید

تولیدکننده پوشاک زنانه

قیمت محصولات در حد متوسط و بالاتر از متوسط

 

ایده تردلندز تولید لباس‌های باکیفیت و ضروری برای زنان، با الهام گرفتن از لباس‌های کلاسیک مردانه است. آنها معتقدند لباس پوشیدن نباید استرس‌زا باشد، بلکه باید به اعتماد بنفس ما کمک کرده، راحت بوده و وقت ما را برای انجام کارهای مهم زندگی آزاد بگذارد. تمام محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردارند چون تردلندز می‌خواهد لباس‌هایش به جای پنج بار (میانگین فست فشن) پنجاه بار و بیشتر پوشیده شوند. به این ترتیب رد پای کربن هر لباس چهارصد درصد در هر سال کاهش پیدا می‌کند. آنها می‌خواهند لباس‌هایشان بی‌زمان بوده و به وسیله نسل‌های متمادی مورد استفاده قرار بگیرند. برای همین از لباس‌های مردانه الهام گرفته‌اند، چون جریان‌های بی‌زمان، بادوام، و ساده‌تری را در خود داشته‌اند.

محصولات این برند به وسیله دو کارخانه کوچک و خانوادگی تولید می‌شوند. تمامی قوانین مرتبط با کار عادلانه در این کارخانه‌ها رعایت می‌شوند، از جمله نبود کار کودک، دستمزد عادلانه، ساعت کار استاندارد، بهداشت و ایمنی محل کار. هر سال این کارخانه‌ها از منظر رعایت حقوق نیروی کار و رضایت کارگران مورد ارزشیابی مستقل قرار می‌گیرند.

پارچه‌های مورد استفاده از مواد طبیعی بوده، همین‌طور بیشترشان از پارچه‌های در انبار مانده تولیدکنندگان پارچه هستند. تولید پارچه جدید تنها به مقدار کم و دو بار در سال انجام می‌شود. حتی تکه پارچه‌های باقیمانده در مراحل تولید هم معمولا صرف دوخت کش سر یا دستمال سر می‌شوند.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر از این برند به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما سر بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.