گزارش دوم ماموریت ممکن

 

چهل روز از پایان کمپین ماموریت ممکن گذشته است. با وجود اینکه این کمپین به اهداف تعیین شده نرسید، اما به شما قول دادیم در راستای کمک به تولید و فروش کارهای گروه‌های تولیدکننده بهترین استفاده ممکن را از کمک‌های شما خواهیم کرد.

در این چهل روز توانستیم:
  • انبار کوچکی را در شهر تهران آماده کنیم. این انبار برای کمک به فروش اینترنتی و امکان افزایش دفعات فروش حضوری کاربرد دارد.
  • با چندین کافه برای فروش منظم حضوری به توافق رسیدیم. اولین برنامه فروش “کافه به کافه” ۱۲ و ۱۳ بهمن در سه کافه گذر، را و کافه گالری آ انجام شد. برنامه‌ریزی ما متمرکز بر روی افزایش دفعات این فروش حضوری به تمام آخر هفته‌ها در تعداد کافه‌های بیشتر است. کافه ث، ایما و پنجره به برنامه ماه بعد افزوده شده‌اند و دو یا شاید سه فروش در ماه اسفند را خواهیم داشت.
  • چهار گروه از زنان، شامل یک گروه زنان روستایی در خراسان شمالی، یک گروه زنان روستایی در بوشهر، یک گروه از زنان کم‌توان ذهنی از تهران و گروهی از زنان مهاجر در تهران مورد حمایت ویژه برای ورود به چرخه تولید قرار خواهند گرفت. این زنان توانمند برای تهیه مواد اولیه، بهبود طراحی محصولات تولیدی، تولید محصولات جدید و آموزش (در صورت نیاز) مورد حمایت دستادست خواهند بود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.