وقتی از مشاوره برای کسب و کارهای کوچک حرف میزنیم منظورمان…
شناخت مشتری
شناخت دقیقتر مشتری (روشهای شناخت، یادگیری استفاده از ابزار پرسونا)
تعیین مشکلات، نیازها، خواستهها و منافع مشتری (بوم ارزش پیشنهادی)
شناخت محصول/خدمات
شیوه تحلیل محصول/خدمت فعلی
شیوه ایجاد تناسب بین شناخت از مشتری و محصول/خدمت ما
یاد گرفتن برخی روشهای کمکی برای طراحی محصول جدید مانند استفاده از پروتوتایپینگ و اسکمپر
درس دوم: شناخت واقعی خودمان و تواناییهایمان / طراحی مدل کسبوکار
شناخت خودمان و طراحی کسب و کار
آموختن و انجام تحلیل سوات برای شناخت کافی از خودمان و موقعیت کلیای که در آن قرار داریم و استفاده از آن برای طراحی کسب و کار
شناخت و بررسی انواع کانالهای فروش
جهتگذاری و تعیین رویه کلی کسب و کار
یادگیری اجزای بوم مدل کسب و کار و طراحی آن برای کسب و کار
مهارتهای پایه
نحوه نامگذاری یک کسب و کار
نحوه یاد گرفتن از رقبا
اصول قیمتگذاری
اصول استفاده از اینستاگرام (مطالبی درباره آمار، عکس، فیلم، پروفایل، کپشن، نوع صفحه، استوری و…)
اصول پایه فروش اینترنتی
تولید محتوا (شناخت انواع محتوا از نظر اثرات مورد نظر ما و نحوه تولید آنها)
بررسی بازار و شرایط اجتماعی-اقتصادی حاکم
اصول عکاسی با امکانات کم
تبلیغات و بازاریابی با هزینه کم
و پاسخ گویی به سوالات شما درباره مشکلاتی که همین حالا در مسیر کارتان به آنها برخوردهاید.
برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید:
dastadast@gmail.com
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.