معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار - EILEEN FISHER

معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار - EILEEN FISHER

مستقر در آمریکا

مد اخلاقی- بخشی از کارها با گواهی تجارت عادلانه – استفاده از مواد اولیه و روش‌های پایدار – پنبه ارگانیک

تولیدکننده انواع پوشاک زنانه

قیمت محصولات بالاتر از متوسط

 

آیلین فیشر را می‌توان یکی از رهبران مد اخلاقی و پایدار دانست. طراحی و تولید محصول در این شرکت بر سه پایه است. اول تولید محصولات ساده و بادوام از مواد اولیه پایدار و در فرآیندی پایدار. این شرکت معتقد است دیدن بی‌عدالتی‌های اجتماعی و محیط زیستی برای اینکه به سمت تجارتی کاملا متفاوت حرکت کنیم کافی است. آیلین فیشر نظارت کاملی روی تمام زنجیره تولید خود دارد تا مطمئن شود همه دستمزد عادلانه و مناسبی دریافت می‌کنند، شرایط کاری مناسبی دارند و ساعات کارشان استاندارد است. تمام کارخانه‌ها و کارگاه‌های زنجیره تولید این مجموعه معرفی شده و قابل ردیابی هستند و اعلام کرده است که بنا دارد به سمت شفافیت دستمزد برود. گرنت‌هایی از سوی این مجموعه اهدا می‌شوند که نتایج‌شان به رهبری زنان و تاب‌آوری محیط زیستی در کسب و کار کمک کنند. برگزاری آموزش ضمن خدمت برای مدیران و کارگران هم جزو کارهای آنهاست.

یکی از اهداف بلندپروازانه این مجموعه کاهش ۲۵ درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای در فرآیند تولید و حمل و نقل محصولاتش تا سال ۲۰۲۵ است. از نکات جالب دیگر تولید لباس‌ها از XXS تا ۳XL است تا فشار روانی درباره بدن ایجاد نکند.

پشم مورد استفاده از مزارعی تامین می‌شود که حیوانات در آنها راحت باشند و مراتع نه تنها از بین نروند که با استفاده از شیوه‌های پایدار احیا شوند. پنبه مورد استفاده ارگانیک است و پلی‌استر و نایلون مورد استفاده از مواد بازیافتی هستند. از جمله برنامه‌های آینده این شرکت تولید پارچه از گیاهانی است که باعث افزایش تنوع زیستی و بازسازی اکوسیستم شوند.

دومین پایه تولید آیلین فیشر مبتنی بر استفاده مجدد از لباس‌های پوشیده شده است. آنها لباس‌های سالم جمع‌آوری شده را با تغییراتی دوباره به فروش می‌رسانند. و نهایتا سومین پایه تولید شرکت تولید کیف، کوسن و… از لباس‌های غیراستفاده است. این پارچه‌ها طی فرآیندی بازیافت و دوباره ترکیب می‌شوند. از ۲۰۰۹ تا کنون ۱.۴ میلیون تکه لباس غیرقابل استفاده به این روش به چرخه بازگشته‌اند و شرکت امیدوار است سالانه ۱۵ درصد این مقدار را افزایش دهد.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر از این برند به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما سر بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.