معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- ABLE

معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- ABLE

 

مستقر در آمریکا
مد اخلاقی- مد پایدار- کار عادلانه- حمایت از زنان- شرکت نوع B (شرکت‌های دارای مجوز B مشاغلی هستند که بالاترین استانداردهای عملکرد اجتماعی و زیست محیطی تایید شده، شفافیت عمومی و پاسخگویی قانونی برای تعادل سود و هدف را دارند.)
تولیدکننده پوشاک زنانه
قیمت محصولات در حد متوسط

ایبل هدف خود را شکستن چرخه فقر بین نسلی از طریق استخدام، آموزش و دادن دستمزد عادلانه به زنان، در کنار تولید محصولات با کیفیت می‌داند. ۹۵ درصد از کل کارکنان ایبل را زنان تشکیل می‌دهند. ایبل سیستم ارزشیابی درون سازمانی‌ای دارد که تمام کارگاه‌های همکارش را با آن رصد می‌کند و کمترین و حداقل حقوق کارگران شاغل در کل چرخه تولیدش در جهان را به شکل شفافی منتشر می‌کند. به این ترتیب در عین اینکه کارگاه‌ها موظف به دادن حداقل حقوق عادلانه می‌شوند، خریداران نیز می‌توانند با چشم باز و آگاهانه محصول موردنظرشان را انتخاب کنند. ۷۵ درصد افراد شاغل در صنعت مد زنان هستند، اما ۹۸ درصد آنها حقوق ناعادلانه‌ای می‌گیرند که کفاف حداقل‌های زندگی را هم نمی‌دهد. ایبل با دعوت از تمام شرکت‌ها برای شفافیت و انتشار اطلاعات دستمزد، سعی دارد به سمت کار عادلانه حرکت کند. مجموعه کارگاه‌های این برند در آمریکا، هند، اتیوپی، مکزیک و برزیل قرار دارند.
ایبل بنا دارد جنس تمام بسته‌بندی‌های مورد استفاده‌اش را تا سال ۲۰۲۱ به یک پارچه بازیافتی تغییر دهد. همین طور در فرایند تولید محصولاتش سعی می‌کند از مواد اولیه بازیافتی استفاده کرده و دورریز را به حداقل کاهش دهد. در فرآیند تولید لباس‌های جین کل آب مورد استفاده دوباره بازیافت می‌شود. اولویت در استفاده از مواد اولیه، مواد اولیه کاملا طبیعی است و پنبه ارگانیک مورد استفاده از مجموعه‌ای با زباله صفر تهیه می‌شود.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر از این برند به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما سر بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.