معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار - Pact

معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار - Pact

 

مستقر در آمریکا

مد اخلاقی – پنبه ارگانیک- گواهی تجارت عادلانه، شرکت نوع B (شرکت‌های دارای مجوز B مشاغلی هستند که بالاترین استانداردهای عملکرد اجتماعی و زیست محیطی تایید شده ، شفافیت عمومی و پاسخگویی قانونی برای تعادل سود و هدف را دارند.)

تولیدکننده پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه

قیمت محصولات در حد متوسط

 

پکت می‌خواهد با تولید لباس‌هایش دنیا جای بهتری شود. به همین دلیل و با رعایت اصول محیط زیستی و تجارت عادلانه در کل زنجیره تولید خود از کاشت پنبه تا فروش نهایی، موفق به گرفتن مجوز  B برای مجموعه شده است. پنبه‌های استفاده شده در تولید لباس‌ها همگی به شکل ارگانیک، و بدون استفاده از سموم شیمیایی پرورش پیدا می‌کنند، به همین دلیل برای آب، زمین و کشاورزان مضر نیستند. همین طور این پنبه‌ها از نژادهایی هستند که در آنها تغییرات ژنتیکی به عمل نیامده است. تمامی لباس‌های پکت در کارخانه‌هایی که گواهی تجارت عادلانه داشته باشند دوخته می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که کل زنجیره تولید در شرایط مناسب کار کرده و دستمزد بدون تبعیض و عادلانه‌ای دریافت می‌کنند.

پاکت‌ها و جعبه‌های بسته‌بندی پکت از کاغذ بازیافتی ساخته می‌شوند و مواد پلاستیکی به کار رفته از پلاستیک تجزیه‌پذیرند. همین طور هرکسی بعد از خرید می‌تواند در جعبه پکت هر وسیله یا لباسی از هر برندی را که لازم ندارد قرار داده و به پست تحویل بدهد. پکت هزینه پست تمام این جعبه‌ها را تقبل کرده تا این لباس‌ها به خیریه‌ها ارسال شوند. به این ترتیب هم به استفاده مجدد از لباس‌ها کمک می‌کند و هم با استفاده مجدد از بسته‌بندی‌اش ردپای کربنی آن را کاهش می‌دهد.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر از این برند به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما سر بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.