معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- Sézane

معرفی نمونه‌های خارجی مد پایدار- Sézane

مستقر در فرانسه
مد اخلاقی- استفاده از مواد طبیعی و پایدار- حمایت از آموزش کودکان
تولیدکننده انواع پوشاک
قیمت محصولات بالاتر از متوسط

 

سزان یک برند کاملا آنلاین است که می‌گوید با این کار و حذف واسطه‌های بین خودش و خریداران فقط بر روی کیفیت محصولاتش تمرکز کرده است. این مجموعه هرگز با تعداد بالا لباس تولید نمی‌کند تا با مشکل اضافه تولید و هدر رفتن مواد اولیه روبرو نشود. سزان سعی دارد در زنجیره تولید خود شفاف باشد و آدرس تمام کارگاه‌هایش در نقاط مختلف دنیا را در سایتش منتشر کرده است.
بیش از ۷۰ درصد مواد اولیه مورد استفاده، پایدار و دوستدار محیط زیست هستند. مواد مورد استفاده خطوط تولید لباس‌های ورزشی و جین ۱۰۰ سازگار با محیط زیست‌اند. سزان در زمینه بازیافت نیز فعال است و بیش از ۱۲۰۰۰ قطعه را در کارگاه‌های خود بازیافت کرده. ۳۱ درصد چرم مورد استفاده نوعی چرم گیاهی و سازگار با محیط زیست، و ۶۷ درصد پنبه مورد استفاده ارگانیک است. سزان در حال تلاش برای افزایش این درصدهاست.
صندوق DEMAIN (فردا به زبان فرانسه) توسط سزان تاسیس شده و هدف آن کمک به کودکانی است که دسترسی عادلانه به فرصت‌ها ندارند. این صندوق اقدامات مشخصی را برای ایجاد فرصت‌های برابر و دسترسی به آموزش برای کودکان در نقاط مختلف جهان انجام می‌دهد. ۱۰ درصد سود هر ماه به اضافه ۱۰۰ درصد سود فروش یک محصول خاص سزان به این صندوق تعلق دارد که تا به حال به بیش از ۳ میلیون رسیده است.
از برنامه‌های آینده سزان استفاده از برق تجدیدپذیر و ایجاد دسترسی و شفاف کردن زنجیره تولید در یک مرحله پایین‌تر، یعنی تولید مواد اولیه است.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر از این برند به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما سر بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.